S.S.S - Medident İstanbul - Diş Sağlığı Merkezi

FAQ Back
FAQ Front
Sık Sorulan Sorular

Dişeti kanaması, dişeti iltihabının en önemli göstergesidir. Mutlaka bir diş hekimine başvurulmalıdır.

Dişeti iltihabının şiddetine göre diş hekimi tarafından uygulanacak olan tedavinin ardından, hekiminizin önerisi doğrultusunda macun ve gargara kullanabilirsiniz. Ancak, tek başına bu ürünler dişeti kanamasını önlemez.

Cerrahi operasyonun yapıldığı gün dikişli bölgelere dikkat ederek diş fırçalanmalıdır.

Cerrahi sonrası anestezinin etkisi geçtikten sonra yemek yenilebilir. Bu süre yaklaşık 2-3 saattir.

İmplant malzemeleri ile ilgili rapor edilmiş hiçbir yan etki veya hastalık yoktur. İmplant kesinlikle kanser sebebi değildir.

Cerrahi sonrası oluşan şişlikler operasyonun sahasının büyüklüğüne göre değişiklik gösterir. Genellikle cerrahinin süresine, kişinin doku hassasiyetine göre değişiklik gösterir. Genellikle önemli bir şişlik olmaz. Morarma çok nadir görülebilir.

Diş sıkmayı engelleyen gece plakları kullanılabilir. Bazı durumlarda çiğneme kaslarına yapılan botoks uygulamaları da etkilidir.

Her diş çekiminde dikiş atılması gerekmez. Bazen yara yerinin büyüklüğüne dişeti dokusunun durumuna göre dikiş atılabilir. Bu da yara iyileşmesini çabuklaştırır.